bercakap-cakap

Wednesday, February 08, 2006

anak ayam kampung


(omar, atie, fahmy and aku yg gemuk)

benda yg akan aku tulis nih telah berlaku yg agak lama, sebab hari nih sedang aku cam belek2 folder kat pc aku, aku ter'view' gambar yg di ambil masa majlis kawin abang Fahmie. actually lebih kepada nak letak gambar nih, bukan nak menulis pasal benda nih sangat pun. Tapi apa apa yang pasti (cecece ayat aku cam drama aku tgk kat Tv hari tuh) nih merupakan majlis kawin yg aku pergi setelah begitu lama tak pergi, last aku pergi pun majlis tunang Nana Pitt, tuh pun dia serve kambing panggang, bukan nasik minyak, tapi cam sedaplah makanan bertemakan antarabangsa oleh keluarga Pitt itu, cuma aku cam dah lama tak makan nasik orang kawin. so kitarang semua bersemangat lah pergi, especially nih pulak majlis kawin abang Fahmie. so it was kindda a 'mesti pesti pergi' event lah :). dan berjaya lah kitarang makan nasik minyak di majlis kawin tuh, sedap gaks. layan ah. (demn tetiba aku cam lapar gila sekarang nih..arghhh) majlis pulak berlansung kat Taman Selayang, dekat dengan sekolah aku masa aku darjah satu dulu, rumah sedara Fahmie mmg belakang kedai2 yg aku ingat dulu masa aku kecik bapak aku belikan aku action figure HE-MAN sebab aku nangis2 tanak masuk kelas (first day sekolah). Hahahah apa yang aku nak takutkan pun aku tak tahu. Aku rasa sebab muka cikgu tuh cam jahat kot. tapi mmg lepas first day tuh mmg aku lah paling Paris Hilton kat sekolah..hahaha dan dan Paris Hilton. ok asal bleh ckp pasal Paris Hilton nih. btw sesi makan nasik minyak tuh sangat berjaya dan kitarang dapat telur yg di letakkan dalam bekas telur yg inovatif rekaan bonda Fahmie. budak yg kasik bunga telur tuh sangat berjaya jugak. sebab dia cam feeling2 waitress camtuh. hehehhehe....ok last sekali aku nak ckp pasal anak ayam kampung nih, aku cam jalan2 nak ke kereta pastuh aku nampak anak ayam kampung yg kecik gila tapi cam comel gila. alahai anak ayam kampung nih cam sama jer ngan anak2 ayam kampung kat mana2, cuma apa aku nak ckp kat sini ialah, aku cam rasa comel lah spesis anak ayam kampung nih, rasa cam nak bela....tapi aku rasa tak logik sebab derang berak merata. so itu jer lah citer nya pasal anak ayam nih...hehehe mesti korang cam..ntah haper2 ntah...tapi takper...at least aku menulis something kan? ok lah nak gi KLCC japs. nak carik nasik minyak. bye.

(aku yg gemuk lagik,jerreng,atie yg cam gemuks kan, dan omar)

*esok Going North Opens at KLPac. Jom layan! aku ada kat sana.

9 Comments:

Blogger Che underscore Lee said...

Ahahaha cam shilake... aku ingat pasal ape ler... Dan sejak bila ko makeover? Ko tak gemuk pun pliss.. plus size je...

2:39 PM

 
Blogger ISMA said...

hahahhaa...demn....aku tak nampak gemuk kat muka, tapi kat badan..masyaAllah...ya allah ya tuhanku, semoga aku boleh kurus dengan cepat..amin...

3:55 PM

 
Blogger Irzan said...

haha you look really different ... :p

8:08 AM

 
Blogger Irzan said...

i mean fr ur "kurus" pic la.. :p din mean to cause any misunderstanding k...

kenapa ek gemuk? bahagia kot? nak kata winter msia xde winter .. :))

8:08 AM

 
Blogger ISMA said...

hehehhe gemuk sebab makan banyak :))

11:41 AM

 
Anonymous Anonymous said...

gemuk ke? arrr??? waaa... jerengggg!!! haaa Isma ko nye muke mmg maintain ... tak pasan lak prott tuee camner!!!! hehehe :P miss ya!!! B-(

12:01 AM

 
Blogger Dela Ahmad said...

alamak2 isma smakin ensem. nanti nak tido ngan isma lah.

11:59 PM

 
Blogger ISMA said...

hahahha..ntah haper2 ntah

11:19 AM

 
Blogger Irzan said...

letak la gambar fahmi lagiii!!!

5:47 AM

 

Post a Comment

<< Home