bercakap-cakap

Thursday, September 02, 2004

mimpi

Mat:ko pernah mimpi?
G-mie:iskh mesti la
Mat:ko rasa mimpi tuh boleh jadik betul2 tak?
G-mie:some
Mat:maksud ko?kalau mimpi yg logik mungkin bleh jadik betul?
G-mie:well i believe mimpi itu kalau frequency dia sama dengan whats happening in the future, it could happen, macam signs
Mat:hmm pernah mimpi ko jadik betul2?
G-mie:pernah
Mat:cerita lah
G-mie:i dreamt of waking up late and i did, for instance
Mat:alahai, mimpi yg bosan, ko ader mimpi yg lagik best tak?
G-mie:tak ingat la
Mat:hmmm, aku rasa mimpi tuh mainan tido
G-mie:why are we talking about mimpi?
Mat:ntah, kadang2 aku pelik, kenapa aku kena mimpi, sedangkan aku tanak, sebab mimpi boleh buat aku punya tido pendek,jadik aku tak puas tido
G-mie:then its not mainan mimpi mainan otak
Mat:sapa cakap pasal mainan mimpi, mainan mimpi tuh apa plak, mimpi dalam mimpi, huh, bosan
G-mie:who? me?
Mat:tak. mimpi dalam mimpi, aku banyak tgk orang buat cerita, tgh2 mimpi, pastu terjaga, pastuh terjaga lagik, rupa2 nya tgh mimpi,gila bosan
G-mie:haha, best pe, eh kejap nak gi beli biskut
Mat:eh apa kena mengena ngan mimpi?, biskut atau mimpi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home