bercakap-cakap

Wednesday, September 01, 2004

hikmah

semua bender kita buat ader hikmah....kalau kita lambat gi opis pon ader hikmahkalau kita lambat dpt kerja pon ader hikmahcontoh cam akucuba kalau aku dpt kerja kat hartamas hari tuhaku nak duduk kat ner? pastuh company hartamas banyak advertisingsedangkan aku budak film hmmmmwalaupun best gaks buat advertising print ads semuatapi apa guna aku belajar fim animation hari tuhhalast2 sekarang aku dpt kerja production kat cyberjaya plak tuhdekat ngan tempat tinggalwalaupun aku tinggal bilik kawan kat mmu :Dhikmah aku tak dapat kerja kat hartamassemua bender yg terjadik ader hikmahnyakalau kita lewat gi tgk wayang pon ader hikmahnyacontohnya aku gi tgk catwoman hari tuhlambat 30 minit..sebab aku tunggu kawanbila aku masuk wayang yg tergesa2 yg hebattgk2 derang tgh tayang citer king arthurpadia??? [maksud padia = what the hell?]rupanya2 derang salah pasang moviebila kitarang masuk [aku dan 2 kawan aku yg lain = punca lewat :P]baru derang pasang catwomanbayangkan kalau aku masuk awalmesti aku tgk king arthureh tapi king arthur cam best gakseh tak rugi actuallyarghhhhhasal aku lambat tgk catwoman hari tuhkalau tak dapat tgk king arthur 30 minitdah lah aku tak tgk agiksarghhhhhhker ader hikmah?? japs aku pikir apa hikmahnya..hmmmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home