bercakap-cakap

Thursday, September 02, 2004

GEMUK

OLET says:gemuk.
AMIE says:sapa gemuk?
OLET says:mak kau.
AMIE says:arghhhhhhhhh sial lah ko
AMIE says:ko lah gemuk
OLET says:sial.
OLET says:hari hari workout pun badan macam badak.
AMIE says:sapa nih? ko ker? ker mak aku? mak2 jangan sebut weih...aku gila tak suka
OLET says:aku bukan cerita pasal mak kau.
AMIE says:owh yer ker...hahhaha...nasib baik..ha sapa gemuk nih? aku ker?
OLET says:yelah mak kau sorang je yang lawa.
AMIE says:ha yer ker weih? thanx..ha dah2 sapa gemuk nih? kalau nak cakap ko gemuk..gila tak logik
OLET says:mak orang lain semua gemuk gemuk.
AMIE says:mak aku dulu gemuk...tapi sebab sekarang banyak sangat program kurus..mak aku jadik kurus lah
OLET says:kena beli mesin eksesais dekat smart shop.
AMIE says:smart shop wujud agik ker? sekarang aku banyak dengar pasal quantum showcase
OLET says:kalau tak nanti, bapak bapak carik mak lain.
AMIE says:japs, asal ko nih suka cakap topik yg sama sedangkan aku dah tuka topik...ker suara aku slow sampai ko tak dengar aku cakap apa?
OLET says:bapak aku cakap tak best beronggeng dengan orang gemuk.
AMIE says:huh...aku tak paham ko, tapi takper aku layan jer lah ko
AMIE says:ha apa? ronggeng? hey best apa ngan orang gemuk, dapat pegang lemak
OLET says:apesal kau cakap banyak ha? aku cakap sikit je.
OLET says:betul tu. mak aku pegang bapak aku best je.
AMIE says:hahahha...mak ko gemuk lah tuh kiranya? ha bapak ko gemuk tak?
OLET says:iskh. bodoh jugak kau ni. sebab bapak aku gemuk la mak aku pegang dia best.
AMIE says:ko nih cakap pasal bapak ker cakap pasal mak...ko jangan peningkan kepala aku ngan 2 jantina yg berbeza weih
OLET says:buruk sial tengok orang gemuk beronggeng. tapi aku belum pernah tengok diorang beronggeng la.
AMIE says:aku pernah tgk...tak lah buruk sangat...kadang2 orang kurus beronggeng lagik buruk..kalau yg memang jenis tak reti ronggeng lah...muzik kuar lain..derang ronggeng lain...lawak sungguh
OLET says:iskh. buat apa kau tengok orang gemuk beromen?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home