bercakap-cakap

Thursday, September 02, 2004

hensem

OLET:ko rasa ko kacak?

AMIE:not so

OLET:ermmm,sapa paling kacak dalam dunia nih?

AMIE:brad pitt

OLET:kenapa kalau kacak, nak kena kasik nama omputih

AMIE:orang melayu tak hensem

OLET:ko hensem jer,walaupun bontot tak cukup mantap, tapi hensem tuh kat muka, bukan bontot

AMIE:tapi brad pitt mantap,so obviously lagi best

OLET:a ah kan,tapi kan,kalau semua orang nak suka omputih,sapa nak suka kat melayu,cina,india,afrika,???

AMIE:kenapa kena ada orang suka ke?

OLET:japs,aku konfuse ngan ayat ko nih

AMIE:lembab

OLET:maksud ko KENAPA KENA ADA ORANG YG SUKA ker, atau KENAPA KENA ADA PERASAAN SUKA tuh?

AMIE:kenapa? kena ke ada orang suka... orang melayu afrika cina india etc.?

OLET:ok aku gila konfuse ngan ayat ko, bukan sebab aku lembab, tapi ko yg lembabkan keadaan aku yg tak lembab pon,tak kesahlah,sebab aku rasa ko hensem

AMIE:terima kasih,aku pun rasa kau hensem,dah lama tak makan nasi lemak

OLET:cuba ko bayangkan brad pitt makan nasik lemak,ko rasa dia masih hensem tak, bayangkan dia makan guna tangan kat kedai mamak

AMIE:hensem je

OLET:kalau rosyam nor

AMIE:euw,suck

OLET:sebab dia melayu ker?ker sebab dia melayu yg suck

AMIE:takdelah dia ok

OLET:tapi aku rasa ko lagik hensem darik dia,tapi brad pitt lagik hensem darik ko

AMIE:tulah,dia sorang je lagi hensem dari aku,muahaha

OLET:jadik betullah kan ko mmg hensem


0 Comments:

Post a Comment

<< Home