bercakap-cakap

Monday, December 04, 2006

once in a blue moon

huh lama gila tak tulis apa2 kat blog ni, dan biasalah dengan alasan malas dan malas dan malas lagi. kadang2 aku envy dengan orang2 yg boleh menulis panjang2 tanpa rasa apa2 seksaan. ok takper, sekarang turn aku utk menulis, apa yg aku nak tulis pun aku tak tahu, tapi aku cuba utk tulis apa2 sajaha.

aku rasa aku tahu nak tulis pasal apa...apa kata aku ckp pasal life aku sejak 2-3 tahun nih...ermm pendekkan sikit lah...life aku sejak setahun yang lepas. well aku selalu percaya yg semua benda yg berlaku ada hikmahnya, dari dulu aku rasa camnih, tapi sejak aku tgk Cinema Paradiso, benda nih buat aku lagik rasa kebenarannya, kalau nak tahu pasal Cinema Paradiso nih, check previous post (hahhaha taderpon previous post mengenai movie nih..hahhahaah aku sajer jer)

kadang2 kita akan menyesali benda yg telah berlaku, kita pikir kalau lah dapat kita go back and change apa yg kita rasa kita patut change. tapi semua tuh aku rasa tak perlu (walalaupun sebenarnya aku forever rasa cam nak turn back time). eh actually kan aku cam dah malas nak taip apa2...boleh tak aku post gambar, pastuh aku cam end kan citer aku utk kali nih...dan berdoalah semoga post seterusnya akan wujud dalam masa terdekat, bukan 3 tahun lagik...amin...

aku nak post gambar aku, dari rambut botak, gula kapas, oren, stret dll lagik...nak tgk perubahan aku sejak 2-3 tahun dulu, ker setahun..hahaha apa2 jer lah...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

rambut macam2 pesen....... kalah kak nita.... huhuhuhu........

5:58 PM

 
Blogger ISMA said...

hahhahaha :P

5:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

gi mana nih... gue udah terkena panahan cinta nih..... asyik rasa nak pi kg baru je ni hah....... nak mkn laksa istimewa mak bi katanya...... tulung la den..... huhuhuhu

6:26 PM

 
Blogger ISMA said...

ha laksa..sedapnyaaaa

6:27 PM

 

Post a Comment

<< Home